Харилцагч, үйлчилүүлÑгчтÑй мÑндлÑÑ…, үдÑÑ… Ñоёлын жишиг шаардлагын жишÑÑг танилцуулж байна.
ҮйлчилгÑÑний ажилтнууд хоорондоо болон харилцагч, Ñ…ÑÑ€ÑглÑгч, үйлчлүүлÑгчидтÑй ÑелдгÑÑÑ€ инÑÑмÑÑглÑн мÑндчилнÑ.
- “Манайхаар үйлчлүүлÑÑнд баÑрлалааâ€- “ÐÑн замдаа Ñайн Ñваарайâ€- “БидÑнд хандÑанд талархаж байнаâ€- “Хамтран ажиллах болÑондоо баÑртай байнаâ€- “Манай байгууллагын талаар Ñайхан ÑÑтгÑгдÑлтÑй байдагт тань талархаж байна- “Хамтын ажиллагаа өргөжиж байгаад баÑртай байнаâ€- “ҮнÑÑ‚Ñй Ñанал зөвлөгөө өгÑөнд тань баÑрлалаа†зÑÑ€Ñг талархлын болон урмын үг Ñ…Ñлж заншина.
Танд ÑÐ½Ñ Ñ‡Ð¸Ð³Ð»ÑлÑÑÑ€ Ñургалт зөвлөх үйлчилгÑÑ ÑˆÐ°Ð°Ñ€Ð´Ð»Ð°Ð³Ð°Ñ‚Ð°Ð¹ байгаа бол:90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? БаÑрлалаа.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |